Zasady wysyłki towaru
- Średni czas realizacji wysyłki opłaconego zamówienia oraz zamówienia za pobraniem wynosi 24 godziny.
- Kurier InPost: koszt: 15,00 zł
Kurier InPost (za pobraniem, maksymalna kwota pobrania 4999 zł): koszt – 25,00 zł
Paczkomat InPost: koszt: 15,00 zł
Kurier DPD: koszt: 19,00 zł
DHL kurier: koszt: 23,00 zł
Kurier DPD (za pobraniem, maksymalna kwota pobrania 6499 zł): 25,00 zł
Odbiór osobisty: Okólna 45, Marki k.Warszawy – koszt 0 zł (Tylko dla zamówień opłaconych online).
Koszt przesyłki obejmuje kwotę ubezpieczenia o wartości zamówienia. Jeśli zauważysz, że taśmy lub opakowanie firmowe jest uszkodzone, sprawdź w obecności kuriera czy zamówienie jest kompletne.
Jeśli stwierdzisz braki w zamówieniu, sporządź z kurierem protokół szkody. Jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji w przypadku niekompletności zamówienia. - Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki, lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
- Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
- Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu – po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
- Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku, gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi Sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.